sobota, 17. augusta 2013

Fruit Salad

Ahojte♥

Keďže cez leto a tieto horúčavy s obľubou vynechávam hlavné jedlá a jesť musím tak som si obľúbila šaláty. Zeleninový, ovocný, s kuracím mäsom, so syrom všetky! Dnes som tiež mala jeden z tých dní, keď moc nemusím varené, teplé jedlá a rozhodla som si spraviť ovocný šalát. Dala som si tam všetko letné ovocie ako nektarinky, hrozná, jablko, banán, broskyne a samozrejme nemohol chýbať melón. Ku tomu som si spravila vodu s citrónom, bohužiaľ zabudla som si spraviť ľad, ktorý by sa ku tomu dokonale hodil. 






10 komentárov:

  1. <3 ako zdravo zijes a ja sa napchavam :( uz budem uplna obluda proti tebe

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prosim ťa :DD veď vieš že okrem tohoto pojem ďalších 500 nezdravých vecí :D a kde by si ty mohla byť obluda :**

      Odstrániť
  2. mňam, miluju ovocné saláty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vypadá to tak úžasně! :O proč jenom nejím ovoce? :( :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak tomu sa hovorí ovocná letná bomba!:Dvyzerá to skvelo :)

    Sunrise of my life :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak taku dobrotu by som hneď brala:))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Yummiiieee - so healthy :-) ... I've had "Birchermüsli" for today's breakfast. That's oat flakes with yoghurt, milk, honey and lots of fruits :-) ... - What do you think about my first fall look? Kisses from Vienna,

    Katja

    www.collectedbykatja.com

    OdpovedaťOdstrániť

Thanks for all lovely comments ♥