štvrtok, 15. augusta 2013

Hair styles - inspiration

Ahojte♥ 

Po dlhej dobe som sa zase rozhodla čosi pridať na blog, a rozhodla som sa pre inšpiráciu tentokrát hairstyle. Dúfam, že to pre vás nebude až tak extrémne nudný príspevok, sľubujem polepším sa nabudúce to bude lepšie. Rozhodla som sa, že keď už pomaly končia prázdniny znova sa začnem naplno venovať blogu, takže hádam mi to vydrží. Tak dnes to sú teda inspo obrázky z we♥it. Aké účesy máte najradšej vy? Ja buď rozpustené alebo obyčajný drdol. Aj keď niekedy by som chcela vedieť takto pekne pozapletať vlasy sama sebe :D 
















braid half up | Hair Inspiration

Ktorý z účesov sa vám páči najviac? :) 

4 komentáre:

  1. Just WOW - so in love with braided hair styles <3 ... - What do you think about my today's look? Kisses from Vienna,

    Katja

    www.collectedbykatja.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 1, 2, 11, 13, ty jsou nejhezčí úplně :)
    já naštěstí rybí cop (ten 1 a 2) umím, takže si ho můžu kdykoliv udělat a mám moc šikovnou kamarádku, která na mě tu 11ctku určitě co nejdřív vyzkouší ;) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. strašně se mi líbí různé copánky :3

    OdpovedaťOdstrániť

Thanks for all lovely comments ♥