piatok, 9. augusta 2013

Lucky One

Ahojte♥

Po dlhej dobe znova pridávam nejaký ten post. sľubujem, že sa polepším. Ale viete ako je teraz furt teplo človeku (mne) sa vôbec nič nechce. Ale dnes som bola nakupovať v Žilinke a domov som prišla absolútne spokojná. Síce som si kúpila iba 2 veci, ale už dlho som ich chcela a som veľmi rada, že som ich našla.



1. Platformy. Iste viete ako som už minule dávala do wishlistu creepers. Viem, že toto nie sú creepers ale v podstate sú to topánky na platforme. Creepers si doprajem inokedy. Tak či tak, sa na mňa usmialo šťastie, pretože pred mesiacom som si ich tiež išla kúpiť do Žiliny, lenže mali iba 38. Keď som včera videla 36 neváhala som a hneď vyťahovala peniažky.
/Shana/ 9,99 /


2. Okualiare. Tu som tiež mala šťastie keďže v Martine ich mali tiež lenže po týždni keď som sa rozhodla, že si ich chcem kúpiť už neboli. Keď som ich videla v Žiline v Gate-e brala som ich hneď a ešte za tu cenu, ako zadarmo.
/Gate/ 0,98/

3. Ďalšia vec na obrázku mi prišla dnes ráno z Avonu. Je to sprej s vôňou manga a granátového jablka. Aj toto ste mohli vidieť v tomto wishliste.



A keď už tu píšem čo som si kúpila, tak sem možem pripojiť hneď aj toto

4. Peňaženka. Po tom, ako som jednu stratila, bolo načase kúpiť si novú. Táto je obyčajná z nejakého čínskeho obchodu za 5 euri. Mám na nej rada to aká je veľká a že tam pomestím kľúče, mobil, kartičku na bus, žuvačky a môžem ísť :D

5. Dekoračné písmenko. Zahliadla som ho v jednom malom obchodíku s maliarskými potrebami tak som mu neodolala. Už dlho som také zháňala ale vo väčších rozmeroch no poteší aj takéto.

6. Rámik. Ten tiež možete nájsť v tomto wishliste. Ešte v ňom nie sú žiadne fotky ale do konca prázdnin hádam budú :)


To je všetko, dúfam že sa vám post bude páčiť a ešte raz sa ospravedlňujem, že blog tak chátra. Užívajte si prázdniny :)))

10 komentárov:

  1. tie platformy <3 krásne su :)

    http://ilovefashion-sima.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. peňaženka je velmi pekna a ramik tiež :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty boty jsou super :) moc se mi líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten rámeček je nádherný a ty brýle. Chjo, vidím je skoro u všech, takové podobné a tak hrozně mě mrzí, že mě nesluší, jelikož jsou boží!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. So cute things - especially felt in love with the sunglasses <3 ... What do you think about my today's look? Kisses from Vienna,

    Katja

    www.collectedbykatja.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. V Shane sú teraz riadne super veci:))
    Ivka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. máš moc hezký blog! :)
    a ty platformy, aaaach! :O

    OdpovedaťOdstrániť

Thanks for all lovely comments ♥