streda, 25. septembra 2013

Rings & Tings

Po ďalšej veľmi dlhej pauze (za ktorú sa ospravedlňujem) píšem konečne nový príspevok. 
Ide o moju prvú "spoluprácu" s Rings & Tings, stránku, ktorú určite poznáte. Ak nie tak ju nájdete na tejto adrese http://www.ringsandtings.com/. Je to stránka, ktorá predáva bižutériu, ale taktiež tam nájdete oblečenie, topánky aj tašky. Balík od nich mi prišiel v pondelok, veľmi ma prekvapil, pretože som ho nečakala. V balíčku bol prsteň (ktorý som si hneď zamilovala), náramok a náhrdelník.







7 komentárov:

  1. Lovely <3
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com

    Would you be interested following each other on GFC?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Adorable accessories! I’d love for us to keep in touch via bloglovin’, GFC, or Instagram! Let me know on my blog, I’ll be sure to follow back!

    s a r t o r i a l d i n e r
    Instagram @ sartorialdiner

    OdpovedaťOdstrániť

Thanks for all lovely comments ♥