streda, 11. septembra 2013

What about random?

Ospravedlňujem sa, že som poslednou dobou dosť zanedbávala blog. Dnes som sa rozhodla konečne pre nejaký príspevok, už mi bolo ľúto ako blog zapadal prachom. Rozhodla som sa pre random post, kedže som nebola nikde fotiť a žiadne nové fotky nemám, tak tu dám aspoň tie čo tu ešte neboli zverejnené. 











Ak by ste mali nejaké nápady na príspevky tak budem veľmi rada keď mi ich napíšete do komentárov, poprípade niekde inde. Cez víkend bude blog v menšej rekonštrukcii ale do pondelka by malo byť všetko znova pojazdné. 

8 komentárov:

  1. Ach toľko jedla na tej jednej fotke :D a posledná kvetinka je krásna :)
    Sunrise of my life :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. toľko jedla :O až mi je zle, haha

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ta 5 fotka sami velmi zapačila zaujimava inak su všetky pekne:)
    http://aj-ro-na.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. So wonderful, funny, inspiring and crazy pics - love pic number 6 :-) ... Kisses from Vienna,

    Katja

    INTERNATIONAL SWAROVSKI GIVEAWAY on my blog "collected by Katja"

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super fotky :) Ta hora jíídla!! :D
    http://head-up-baby.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zrovna v sobotu jsem jela z Žiliny směrem na Bratislavu :D
    Pěkné fotky:))

    OdpovedaťOdstrániť

Thanks for all lovely comments ♥